kolmapäev, 6. mai 2015

Isiklikud märgid

See on üsna isiklik postitus, sest ma pole ikka taibanud, kas see blogiformaat võimaldab kuidagi nähtavust määrata. Aga et ma eile Heie astrokursusega liitusin ja täna kohe ärgates otsustasin toimuvat dokumenteerida, siis panen kirja, kui veider see päev on. Päev on minu jaoks märgiline, sest otsus alustada uut etappi sündis mitu aega varem, kursuse liitumistasu maksin eile ja täna pidi olema see päev, kus on olemas aeg ja keskendatus..

Ärkasin rõõmsana, nagu alati. Esimese tunni pühendasingi enda kurssi viimisele FB-grupi eelnevate postitustega, just nagu plaanisin. Lugedes tundsin tungivat vajadust tulla siia ja teha kokkuvõte olulisemast, lisada tähelepanekud ja uitmõtted, sest need võivad hiljem olulisele viidata. Ja siis algas blokeering: 1. automaatne salasõna ei toiminud, juurdlesin veidi ja püüdsin sisse logida parooli sisestades. Selgus, et see on vale, vale, vale... Võtsin suurtähed maha :) ja sain sisse. Lugesin läbi guugligrupi teemad, kõik, mis seal vähegi oli. Uurisin oma isiklikke päevi ja selgus, et järgmisel teisipäeval on mul siis 2400-s sünni-teisipäev :) Nii põnev, eks ole! Mõtlesin nädalapäevadest tekkivatele tsüklitele ja .. avastasin, et pean jooksujalu end tööle sättima. 2. Ma ei leidnud üht väikest asja, milleta ma ei saa kodust välja minna, ei saa tööd teha, suhelda, naerda, olla Mina. Otsimise käigus selgus, et veel kaks asja on puudu...täiesti kadunud. Seega umbes 8.45- 11.30 valdasid mind erinevad tunded, esialgne ärevus eskaleerus peaaegu paanikaks, nutueelseks kaoseks mõtlemises ja vaibus lõpuks kurbuseks. 3. Mu pendel on kadunud. Ja kui see pole märgiline, siis ma ei tea, mis üldse märgiline on. Minu oma armas kristall. Mu ühendus iseendaga. Abivahend reaalse elu ja kõrgema teadvuse vahel.

Aeg seisab. Ma teen ära kokkuleppelised tegevused, kuid autopiloodil. Ma ei saa teha ühtki otsust, sest kusagil varem on midagi viltu läinud, kõrvale kaldunud. Ja viimase pooltunni ma pühendusin ajas tagasi minemisele. Mulle ei meeldi vaadata seljataha. Kunagi ei või teada, mida sa oma minevikust leiad, mida ellu äratad ja kaasa tood. Teadmine, mis jõuliselt kerkis- Ära looda välisele abile, usalda iseennast!
*läheb mediteerima ja vaatab huviga, mida see päev edasi teeb...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar