teisipäev, 27. jaanuar 2015

26. jaanuar. Heie 24. vestlus.

Eilne päev oli nii pikk, et varahommikust hilisõhtuni jätkus tegemisi ja suhtlemist. Tänanegi sarnane..täiesti planeerimatult inimesed ja sündmused tulevad. Kusjuures sellised, mis toovad esile möödunu, kuid käsitlevad seda uues, tänases võtmes.

Kuulan nüüd ikka selle vahepealse, 24. jaanuari saate ära, et kuidagi loogiline järjestus tekiks.


Me elame praegu jätkuvas pingeseisundis, kuhu on haaratud Uraan ja Pluuto. Nagu kahepoolne õmblus- üks kiirendab teise toimimist. Vana läheb, uus tuleb. See on nagu lumepall, mis haarab väge kaasa. Iga uus asi toob takistuse, igast takistusest vabanemine loob uue ruumi kuhu luua, uus ruum toob uue takistuse... 
Heie räägib, kuidas teada saada, mil moel praegune Uraani ja Pluuto seis iseennast täpselt mõjutab. Tuleb teha sünnikaart. Minna serennu´sse. Ma väga täpselt ei jõudnud jälgida kogu seda tegevust veebilehel :( Küll ma kunagi jõuan :) 
Kui Kuu on Jääras, siis aktiveerub vabadusetunne, mingi tervikteadmine. Kui meie elus ei ole selle jaoks ruumi, siis Uraani energia teeb selle ruumi. Meditsiiniliselt võib see tähendada infarkti- ja insuldilaadseid kogemusi, kui me ei ole uuenenud. Kui peenematel tasanditel pole uuendust vastu võetud, siis tuleb kehal reageerida. Või kerkib esile vanade mustrite vabastamine. Kui Pluuto puhul neist ei vabane, peab hakkama muunduma keha. Kõik pöördumatu kuluga haigused on Pluuto haigused (kasvajad jms, mis on "ravimatu"). 
Kuu Põhjasõlm näitab, kuhu me liigume, Lõunasõlm toob välja vana, mis tahab teadvustamist ja kasutamist- kas toota uuesti mustreid või mitte. Sealt võib tulla ka väga head. 
Varasemates eludes läbitud Tarkuse Kool väljendub selles, kui inimene enne 40. - 50. eluaastat otsib oma elule sügavamat mõtet, eesmärki. Need pn märgid sellest, et varem on tehtud pikalt ja püsivalt vaimseid harjutusi. Mida nooremalt räägitakse eetikast, võltsist, valelikust- teadvus, mis on palju harjutanud ja ei tule sellega toime, mis elus näeb. Kes on ise selline laps, peab kiirelt andestama neile, kes on elus selliseid sündmusi põhjustanud. 
Siis uurib Heie, kuidas mineviku Satrn ja praegune Uraan on seotud. 
Saturni seisud on sellised, mis vajavad korrastamist, st samaaegselt tuleb tegeleda kahe protsessiga. Uue vastuvõtule ja vanast vabanemisele lisandub millegi korrastamine. Konjuktsioonid, kvadraadid ja opositsioonid - Heie võtab nüüd sünnikümnendaastate järgi läbi kõikides võimalikes vanustes inimesed....
Mul on Saturn igatahes Jääras. Vot. Uraan juba liigub eest ja Uraani ja Pluuto suhetes on uus faas. Võib tekitada mässu ja revolutsiooni, tahaks vaba olla, korda saada, aga ei saa- 1967-68 sündinutele... No ma olen ikka hiljem... Siin ma nüüd väga täpselt ei saanud aru, kuidas see neid vahepeal sündinuid mõjutab... Ohhh.. Ma vist olen ikka mässuline :D

Lõpus on kirjeldus, kuidas täpselt seal lehel neid seise vaadata. Kui ikka aru ei saa, siis peab kusagil avalikult küsima, nt FB-s, et Heie ei peaks sada korda sama vastama :) Loogiline :) 

Vaat niisugune lugu täna. Minu jaoks oli 24. kuupäev pikk- pikk tööpäev, mis lipsas ruttu elust läbi. Ma olin natuke mujal vist.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar