kolmapäev, 28. jaanuar 2015

28. jaanuar. Traumaderikas päev. Heie 26.01.

Selle päeva imeline rahu kestis täpselt keskpäevani. Siis algas...traumad...traumad...traumad. Luumurd, luuvalu, lihasevalu, lihasepõletik, peavalu, hingevalu ja hingevalu, psühhotraumad. 
Alles mõni minut tagasi astus viimane inimene uksest ja ma lükkasin telefoni hääletule režiimile. Nüüd tuli piir ette. Oli erinevaid olukordi, kus pidin kutsuma kiirabi, suunama arstile, homöopaadile, naiselikkuse äratamise laagrisse, massaaži.. Ja täiesti imelik, aga inimesed tulid küsima, et mis aitab, et kas ma saaksin midagi ise teha, kas ma saaksin öelda, miks neil midagi viga on. Oh, ma ju ei ole mingi tervendaja, eks ole, aga siin nad olid ja ootasid abi. Ja teadmised tulid, äkki, kusagilt. Mingid pildid, nimed, mõtted, laused.. Kummaline. Ma olen ikka arvanud, et ma pole selleks valmis...pole teadmisi piisavalt, pole oskust taibata, kuidas mitte võtta kelleltki tema isiklikku õppetundi, et abi ei teeks veel enam haigeks või õnnetuks.

Ma sain väga teravalt aru, kui oluline on eristada nende inimeste tundeid ja mõtteid enda omadest. Keskendusin ainult infole. Selle vastuvõtule ja jagamisele. 

Üks küsimus jäi vastuseta. Tuli tuttav ja tahtis teada, mis suunas ja kuidas ta võiks ennast vaimselt arendada. No vot, sellel kohal sai mõistus otsa. 

Ma plaanisin tegelikult ärgates, et een tööd, et teen kohe palju ja hästi ja südamest. No ma tegin, aga töö sisu oli hoopiski ootamatu. Elu ikka üllatab igal sammul, võiks olla tänase päeva moto :) Oh, ja mitmed inimesed aitasid mind, mitmel erineval moel kogesin abi ja toetust :) Aitäh teile kõigile, kallid olete ja head teiegi eludesse :) 
Igatahes olen ma sellest päevast täpselt samal moel väsinud kui ikka, nagu oleks tavaline päev olnud. Ei midagi raskemat või keerulisemat. Aga millegipärast tahaks silmi kinni hoida. 
Otsustasin, et kuulan oma õhtuse tee (õun ja kaneel ja must pässik) kõrvale Heie 26. jaanuari jutu. 



Niimoodi siis...
Heie räägib, kuidas Uraani ja Pluuto pingeseisus tabada see energia, mis peab vabanema. See võib olla niivõrd pikalt olla samastunud iseendaga, et tundub ürgse enda osana. Nad haagivad end igapäevaelu sündmuste külge tööl, sõprade ja sugulastega suhetes, tundub nii oluline, et mööda ei saa, aga teeb haiget. Lahkuv muster kriibib, rõhub, surub jne, tunnuseks on peen hingevalu. Kui ei taipa, et see on lahkuv muster, siis tekib vastureaktsioon, arusaamatused. Kui tundub, et tavaline asi tekitab hinges liikumise, mille kasvu ei taha, siis tuleks jätta see oma tähelepanust välja, mitte hakata selles sorima. Uurimise tulemusel hakkab see ainult kasvama ja pinda käima. Kõiki häid tegusid tuleks märgata ja võimendada! Muu jätta tähelepanuta. Näiteks võib öelda "Stop! Aitäh! Ma ei tegele sellega!", kui peab tegutsema, siis tuleb määrata mõttes aeg, mis lahendusele kulub või mis kell te sellega tegelete. 

Plejaadide juures on lisa-aktiveerija, komeet Sirius. Komeedid on arengu kiirendajad. Ta on roheline ja kõnetab meid südamest südamesse. Kõik, kes on olnud armunud, teavad, mis tunne see on. Avaneb südamechakra. Kõik, kellesse me armume, on abivahendid Suure elu ja meie loo vahel. Süda ärkab välise impulsi ajel, kuid kas ta jääb avatuks, sõltub sellest, kas ta mõistab, et armastus on tegevuse tagajärg. Kui armastus elus puudub, siis tuleb hakata armastama :) 

Nüüd on jutt sellest, kuidas Neptun mõjutab sünnikaarti ja seeläbi elu. Neptun näitab need valdkonnad, kus me laieneme, oleme armastuse väljas, teeme armastuse-tööd :) Videos on näha sünniaastad, kus see eriti tugevalt mõjub. Kuna mu enda sünniaastat seal pole, siis lihtsalt kuulan. Heie räägib mu vanematest, tõesti, nende sünniajad...
Mida enesekesksem on inimene, seda valelikum ta tundub, kui Neptuni seisud on tugevad. Siis ka võib tekkida nagu suur udu, tulla haigused, mis on diagnoosimatud, st kord on ja kord ei ole, lihtne on saada mürgitusi. On ahvatlus seda udu veelgi suurendada. Kes ei talu seda ülitundlikkust pöördub alkoholi j anarkootikumide poole, kuid abi ikka pole. Abi on teadvustamisest, et olenLooja ja loon neis ruumides, mis on lahti. Kas siis maistes või kõrgemates ruumides, energiakogumitega koostööd tehes. See võib suures osas toimuda ka unes. Tuelb teadvustada, et see on Minu ja Meie ühine kogemus. Kui tundub, et on jutte, mis ei leia väljapääsu, siis on need jutud, mis vajavad jagamist, et koos luua. 
Kaljukitses Neptuniga põlvkond, millest on juttu on ka 2. detsmbri testvestluses. 








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar