laupäev, 31. jaanuar 2015

31. jaanuar, Heie. Elu-elukene...

Ma olen täna olnud kuidagi sisemiselt värisev. Ma ei oska seda kirjeldada. Nagu hinges üks silm naeraks ja teine nutaks. Ja mingi vaikne ärevus on...vibratsioon. Just veidi aega tagasi ajasin suhkrutoosi ümber. 
Sain kingitusi, lihtsalt niisama :) Raamatuid ja sepikut ja komme (mida ma ei söö, aga kinkija ei pea seda teadma :) ) Nii armas, äitäh, head inimesed, kes te mu päeva rõõmsaid üllatusi tõite! 

Heie:


Loomisringides liiguvad väed rütmiliselt, tekivad mustrid, mille toel on võimalik midagi teha. Siis öeldakse, et õige aeg on ära oodatud. 
Kui meile tundub, et meil on vaja midagi teha paljudele inimestele, siis on vaja, et ajahetk oleks väga täpselt valitud.
See, mis me loome, on alati meiega koos. 
Seda peab lihtsalt kuulama mitu korda.. Loomisest, eludes loodud võimalustest ja tehtud otsustest, eetikast ja muust sellisest.
Jätan siia meeldetuletuse, et see sobib alati uuesti kuulamiseks. Vähemasti mulle. 
Niipea kui ma selle kirja sain, vahetas Heie teemat ja läks üle astroloogilise päevaseisu arutlusele.. Mis omakorda oli ka tegelikult väga mitmekihiline ja väga järelkuulatav. 

Ma ei tea kohe, kus mu mõtted hõljuvad. Kirjutamine on raske. Aitab tänaseks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar